Ce inseamna Managementul Clientilor ?

Gestioneaza corect si rapid relatia cu clientii companiei, conturile si contractele, simplificand procesul de gasire a informatiilor.
2 Urmareste si valorifica clientii potentiali, dar si oportunitatile ivite in procesele de business ale companiei.
3 Reduce timpul alocat procesului de vanzare si creste numarul de vanzari.
4 Eficientizeaza procesul de marketing si promovare, segmenteaza rapid clientii si potentialii.
5 Micsoreaza costurile si creste eficienta angajatilor datorita utilizarii unui mediu informatic integrat.
6 Module pre-instalate: modulul vanzari – interconectat cu subsistemul WTP E-SHOP, modulul marketing – eficientizarea campaniilor de promovare, modulul servicii client – modul avansat de interconectare cu clientii.
7 Suport integrat pentru toate browserele moderne, construit respectand standardele WEB 2.0 si HTML 5, compatibilitate integrata pentru platformele mobile in versiunea browser si nativa (telefoane si tablete).

Va prezentam cele 3 module principale oferite de serviciul de Management al clientilor si anume:

WTP CRM – Modulul vanzari

Modulul vanzari optimizeaza operatiunile si efortul depus in procesul de vanzare cu ajutorul functionalitatilor inteligente si usor de folosit ale WTP CRM. Ofera o interfata extrem de intuitiva, iar capacitatile integrate permit sporirea timpulului alocat clientilor, reducerea duratei ciclului de vanzare, cresterea numarului de vanzari finalizate si cresterea viziblitatii in timp real asupra afacerii.

WTP CRM – Modulul marketing

Modulul marketing permite transformarea fiecarui punct de contact intr-o oportunitate de marketing si ajuta la decoperirea potentialulului bazei de clienti. Functionalitatile de marketing predefinite si instrumentele de raportare inteligente din WTP CRM permit obtinerea de vanzari mai eficiente, imbunatatesc productivitatea si vizibilitatea asupra rezultatelor activitatilor de marketing.

WTP CRM – Modulul servicii client

Modulul serviciu de relatii cu clientii a fost dezvoltat special pentru membrii departamentelor specializate in gestiunea relatiilor cu clientii. Produsul ofera scenarii adaptate nevoilor oricarui tip de organizatie, usurand activitatea operatorilor, reducand timpul de raspuns si crescand satisfactia clientilor.

Pentru numeroase detalii prezentate prin grafice si un design special va rugam sa accesati brosura din partea dreapta